seriös allså hur kan

3kommentarer

varmvattnet försvinna eller tag slut när man bor inne i stan i lägenhet?I går kväll när jag kom hem från stallet ställde jag mig i en dusch sprang ut lika fort då vattnet var svin kallt.Det fans inget varmvatten,detta är inte första gången det händer.Tror ni att varmvattnet har kommit tillbaka? nej och det är upptaget hos hyresvärden hela tiden.Ja detta ska bli kul,hur länge ska vi vara utan varmvatten?Tänk vad lite varmvatten kan göra för oss människor.Jag känner mig äcklig,skitig och svetig så det inte finns,eftersom att jag inte har kunat duscha sen i går morse och jag har ju vart i stallet efter det.Nej nu ska jag inte sitta här och tråka ut er med mina beskymer.Vad har ni för planer inför helgen,något ni kanske vill dela med er om? Själv blir det att fortsätta att jobba med huset:)


3 kommentarer

My

10 Sep 2010 12:52

Hoppas du får tillbaka varmvattnet snart!

Emily

10 Sep 2010 13:11

vA.. Varför ska du inte komma?

josefine

10 Sep 2010 14:41

Välkommen in och gissa kändisen i bloggen ;)



[jag ber om ursäkt om du ej vill ha såna här kommentarer] Annars får jag önska en trevlig helg :)

Kommentera

Publiceras ej