Nya tavlor!

1kommentarer

Hejsan Bloggen! I lördags berättade jag att jag hade vart hos min far och hjälpt syrran med hennes rum.Jimmie hjälpte henne att sätta upp en bänk i hennes rum,eftersom jag älskar att dammsuga så ställde jag upp på att hjälpa syrran som hatar att dammsuga.Vet ni vad jag fick för tack av syrran? Jag fick tavlor av henne som hon inte hade plats med i sitt rum.2 av tavlorna har hon själv gjort,tycker att hon är så duktig på att måla fast hon är synskaddad.Själv suger man på att måla hahaha.Sen så fick jag 2 st andra större tavlor och 2 små tavlor:)Men frågan är kvart ska jag ha dom?I sovrummet kanske?Det återstår att se vart dom kommer upp.



1 kommentarer

Maggz

27 Sep 2010 16:08

haha man tackar :D fast jag tycker bara en del saker jag målar blir bra xD

Kommentera

Publiceras ej