Mötet gick väldigt bra och är jättenöjd

3kommentarer

Mötet gick väldigt bra och är jättenöjd nu är det bara att hålla tummarna att det går som jag vill med restan av sakerna.Därför ber jag er att hjälpa mig att hålla tummarna på att jag får jobbet.Vad det är för jobb får ni reda på en annan dag då jag inte vill dela med mig av det ännu förrens jag är helt säker på att jag får det.Men om jag skulle få jobbet så skulle det förändra hela mitt liv och ett plus är att hunden får vara med mig om dagarna i såfall.Detta jobbet har jag drömt att få jobba med ända sen jag var en liten skit unge.


3 kommentarer

|| mannen som kan prata om hundar ||

22 Sep 2010 12:20

Vi håller tummar och tassar för dig! :)



Ha en fin dag!

Emily

22 Sep 2010 13:56

Håller tummarna :) Erkänn det är nått på nån bondgård eller hundgård eller nått?

Micki

22 Sep 2010 19:39

Va roligt! Hoppas att du får jobbet! :)

Kommentera

Publiceras ej