Mot sjukhuset

4kommentarer

Ska snart bege mig mot sjukhuset,där ska jag få lite mer informationen om vad jag får göra och inte göra med ryggen.Nu är min rygg bra igen och vill ha det så fortfarande.Skulle i gentligen ta bussen ut till sjukan,men Jimmie var visst redan klar på begravningen så han ringda och sa att han skjusar ditt mig så slipper jag stressa.Efter sjukan blir det att åka ut till landet och fixa lite.Jag hoppas att detta är sista gången på länge jag behöver åka till sjukan på informationensmöte.

4 kommentarer

Emily

24 Sep 2010 13:29

Jag vet inte vad son har hänt med mina grannar såhär har de aldrig varit förut, men de har inte klagat på Joel men jag är rädd att de ska göra det

lovisa

24 Sep 2010 13:48

vad fin du är!

moa freakin' carlberg ♥

24 Sep 2010 13:49

hejsan! står allt bra till en dag som denna? visst äre skönt med helg? :D

frida

24 Sep 2010 13:51

HAR FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN, SKULLE VARA JÄTTEKUL OM DU VILLE SLÄNGA IN EN KOMMENTAR :)

Kommentera

Publiceras ej