Min nya favorithäst

9kommentarer

Jag är så kär i en unghäst vi har i stallet,Måns är så himmla underbar att ha att göra med på alla sätt och viss.Han är så duktig och försöker att göra mer än vad han kan och gör alltid sitt bästa.Jag är så sugen attt köpa denna häst,men tyvärr är han inte till slau så jag får fortsätta drömma mig bort.Han var helt underbar i kväll att rida,ställer jag honom åt vänster så blir han mjuk och blir förböjd men höger går inte lika bra men det kommer väl också att gå till slut det är bara att fortsätta att jobba och jobba.Nej nu måste jag hoppa in i en dusch innan det blir för sent.



Samtigt som min vän skulle fota oss började han att dra upp huvudet upp och ner

vill ha honom

9 kommentarer

Classy - ung blivande mamma!

03 Sep 2010 01:51

Okej vad roligt, har du egen häst elr och vad har du för hund?

Jag har handlat kläder till bebis :)

Ja visst va dom!

Maria - fashionstars ☆

03 Sep 2010 13:39

så söt :)

Classy - ung blivande mamma!

03 Sep 2010 13:49

Okej kul! Ja det finns verkligen många där ute, hoppas du hittar någon snart som passar dig :)

Haha, okej :)

Emily

03 Sep 2010 13:50

Ja klart du kan komma till mig på måndag, det ska bli kul! :)

smyckestokig

03 Sep 2010 13:55

säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då )



http://smyckestokig.blogg.se/

Millah

03 Sep 2010 14:04

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

|| mannen som kan prata om hundar ||

03 Sep 2010 14:28

Hästar är så härliga djur! Inte för att jag kan rida, men ändå :)

Maria - fashionstars ☆

03 Sep 2010 15:06

ja han är renrasig :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

03 Sep 2010 23:13

Sv: Jag kan tänka mig det :) Själv så får jag hålla mig till mina små hundar :)

Kommentera

Publiceras ej