Varför kan man inte lära hunden?

1kommentarer

Varför kan man inte lära sin hund att gå och handla åt en?Det ska bli enklare och så slapp jag stressa i väg till affären.Tänk om man bara kunde skriva en lapp och sätta på halsbandet och skicka i väg hunden.Kassörskan tar lappen och plockar i hop alla varor och ge påsen med saker till hunden.Hunden bär hem påsen med munen till matte/husse.Ja i bland undrar jag själv hur jag tänker om jag tänker i huvudtaget.Hade man kunat lära sin hund att handla åt en skulle nog risken vara står att alla skaffa hund för man är för allt att gå till affären.Nu måste jag ut i regnet till affären kan inte dra ut på det mer,sen hem och hämta hunden och gå en promenad innan vi drar ute till landet.

1 kommentarer

Emily

14 Sep 2010 18:16

Men skulle inte tess hjälpa dig? BAra hon inte suttit uppe o gjort en design åt dig i onödan menar jag,, puss

Kommentera

Publiceras ej