Jag blev helt plötsligt sugen

8kommentarer

varför kan jag aldrig vara sugen på det som finns i kylen?Jag blev helt plötsligt utan anledning sugen på jordgubbstårta som jag inte har hemma:(Samtidigt är det ju lite bra att jag inte har det hemma eftersom att jag inte tål skiten,men vad fan det är så gott att äta så man inte kan låta bli.Vad kan man äta i stället när man är så sugen på något man inte har hemma?Någon som har något gott recept att dela med sig tilll mig som är lätt att göra och inte tar allt för lång tid att göra.Har ingen större lust att stå i flera timmar och göra något gott så här sent.

8 kommentarer

Emily

13 Sep 2010 22:44

Tess, hon som gjorde min blogg sa att hon kunde göra din om du ville

tess

13 Sep 2010 23:23

ja det kan jag :) men du ska ha din header alltså ? :) jag ska bara ändra själva stilmallen eller ? :)

tess

13 Sep 2010 23:38

okeej :) men jag fixar det :)

Emily

14 Sep 2010 10:13

Ja han sa att du hade ringt. Men vad har du för nummer till victor? För han hade sin mobil på hela tiden

Emelie

14 Sep 2010 11:57

Tack snälla du! Förstår bara inte riktigt varför folk måste bry sig så otroligt mycket!

tess

14 Sep 2010 12:20

Taack :) Ingen fara, men kan du lägga in allt själv ? :D

tess

14 Sep 2010 12:59

Men skicka inloggningsupgift då :) så fixar jag det :) ! Tar en kvart typ :D Vill du ha stor profilbild osv personligtext ? så som din syster har ? :D

Daniel

14 Sep 2010 14:37

hmmmm oboy med bara lite mjölk, choklad vetja!

Kommentera

Publiceras ej