iväg på studiebesök

0kommentarer

ska snart iväg på studiebesök säger inte vart utan det kommer jag att säga när jag kommer hem där i från.Varför jag är så hemlig av mig är för att folk är så nyfika av sig.Jag sitter och väntar på att min konatktperson ska komma och hämta upp mig.Har precis gått en lång promenad med hunden så hon klarar sig ett par timmar.Jag hoppas att detta studiebesöket går som jag vill och att det kommer lede mig till jobbet som jag har sökt där.Nu sitter jag och hunden på golvet och myser och väntar på att klockan ska bli 13.00,för det är då min skjus kommer.Nej om man kanske skulle börja fixa sig lite smått så man är klar i tid.Vet ni vad ni kan göra mig en tjänst medans jag är i väg och det är att hålla tummarna för mig idag:) Ha en trevlig eftermidda så länge.

Kommentera

Publiceras ej