Hur ofta händer detta?

1kommentarer

Hur ofta händer det att hunden börjar löpa samma dag som  sin matte får sin mens?I morse så märkte jag att hunden har börjat löpa,tänkte bara jaha nu är det dags igen för henne.När vi var ute på morgon promenaden känner jag att jag får lite ont i magen och fortsätter att gå som vanligt.Kommer hem och känner att jag nästan kissar på mig springer in på toan,märkte då att jag precis hade fått min mens.Jag har aldrig vart med om att både jag och hunden får den samma dag.Men som tur är har jag den inte lika länge som hunden.Men vart kan jag ha lagt hennes löpskydd?Vad ska jag göra hur ska jag kan ju inte ta ledigt innan jag änns har börjat jobbat.Får ta och ringa och se hur jag ska göra,kan jag ta med mig en löpade hund ditt eller vad ska jag göra?Visst detta är ingen överraskning att hon löper,men hennes löp brukar komma i slutet av året.


1 kommentarer

|| mannen som kan prata om hundar ||

30 Sep 2010 19:03

Jag ska fråga sambon om samma sak hänt henne :P

Kommentera

Publiceras ej