Har nu varit och schoppat

1kommentarer

Hejsan kom precis hem från Ingelstaköpcenter där jag har vart med min låsasmamma och Lillasyrran Maggie.Jag har inte vart hemma på nästa hela dagen,först hälsa jag på min andra lillasyster Emily sen hann jag vara hemma 20 tills låsas mamma och syrran hämta upp mig här hemma.Det första vi skulle kolla efter var ett par nya skor till mig och syrran.Jag hittade ett par skor till mig som jag kan ha när jag är ute med hunden i vinter,syrran hittade 3 par skor åt sig själv.Sen vart det att gå och kolla efter lite nya kläder hittade en as snygg tunika till mig själv som fick följa med mig hem.Syster ville igentligen ha likadan men sa inget eftersom hon inte har pengar till det.Hittade as snygga jeans också men dom köpte jag aldrig eftersom att jag går upp och ner i vikt hela tiden.


1 kommentarer

Elina - DALKULLA

06 Sep 2010 21:50

Hihi, ja visst är dom :)

Kommentera

Publiceras ej