God Morgon eller något

0kommentarer

sitter här med mitt morgon kaffe och ´försöker bli människa.Min låsas mamma ringde och väckte mig för en timme sen,var bara att gå upp ur sängen och klä på sig och försöka få med hunden ut på promenad,inte det lättaste när man har en morgontrött hund som vägrar att följa med ut.Fick springa runt i lägenheten och eleta efter hunden som man kan tro är katt i bland för hon hittar jämt bra ställen att gömma sig på så det tar långt tid innan man hittar henne.Vet ni vart hon va?Hon låg i min säng under täcket och gömde sig,men hon vart avslöjad genom att man såg en liten del av hennes svans sticka ut från täcket.Brrr vad kallt det var att gå ut.måste nog börja ta fram lite varmare kläder.Nej nu måste jag slänga i mig en macka innan låsas mamma hämtar upp mig.Vart ska jag så här tidigt tro?Ju på ett möte borde vara förbjudet att gå på möte så här tidigt på morgonen.Lite fel stavat kan nog hände lite här och dör men skyller på att jag inte är människa just nu så jag orkar inte bry mig i huvudtaget.

Kommentera

Publiceras ej