fredagskväll

4kommentarer

Men vad gör man om man inte har någon lust att festa?För mig är det inte svårt att göra annat än att dricka,jag myser hellre med min pojkvänn än att gå ut för att dricka alkohol.Jag är en helt annan person nu än vad jag var för några år sen,då fans det bara alkohol i min hjärna men idag ser jag mycke annat än alkohol.I grund och botten så kan jag dricka någon gång i bland när det är någon speciell dag,annars försöker jag hålla mig borta från festandet.Det kanske inte låter som jag är en rolig människa när jag säger nej tack till alkohol,men man kan ha kul utan att dricka.Nej nu ska jag fortsätta att se klart filmen men min älskade Pojkvänn ha en trevlig fredagskväll:)


bjuder på 3st bilder på mig själv från landet.


4 kommentarer

lovisa

25 Sep 2010 09:46

sv: men tack så mkt sötnos:)

emily

25 Sep 2010 12:00

det är bra :) man kan ha kul utan alkohol det har jag också märkt :)

Micki

25 Sep 2010 12:28

Jag håller absolut med dig. Man behöver inte alkohol för att ha roligt! :)

Emily

25 Sep 2010 19:36

Usch vad äckligt :o eller är det inte äckligt med bananer? låter inte så gott :D

Kommentera

Publiceras ej