Börjar se ljust ut för mig:)

3kommentarer

Jag är så himla glad att det inte går att beskriva med ord.När jag låg i badet så ringde min hemtelefon i vanliga fall brukar jag låta den ringa och ligga kvar i badkaret,men denna gången kände jag på mig att jag var tvungen att gå upp för att svara.Mycke rätt av mig att svarara då jag fick reda på att jag ska få åka och kolla på jobbet på tisdag efter midda,förstår ni hur glad jag vart när jag fick reda på det?Nu är jag så jävla glad, blickar framåt och allt ser positivt ut.Nu hoppas jag att allt annat om detta jobbet går åt det hållet jag vill.Nu har jag vart hemma allt förlänge sen jag skadade mig på mitt förra jobb,det ska bli så kul att få komma till ett jobb om dagarna och slipper gå hemma.Jag känner på mig att jag kommer att få jobbet vet inte varför men det är bara något jag känner på mig.





3 kommentarer

Emily

23 Sep 2010 20:14

jahaa var de ditt fadderbarn? :o

Emily

23 Sep 2010 22:14

114 slutar Ip numret på

Wiilow [foto tankar känslor]

24 Sep 2010 11:02

Hej!



Åhhh tack så hjärtemycket, vad glad jag blev.

Åhhh vad kul, förstår att det måste kännas bra. Tur du klev upp från badet.



Trevlig helg!

Kram

Kommentera

Publiceras ej