Behålla eller sälja?

1kommentarer

 Har beslutsångest för tillfället kring vad jag ska behålla och vad jag borde sälja.Igentligen är det inget att tänka över utan bästa är nog att sälja allt,på tanken att jag inte har använt nästan något av grejerna.Men jag är Så rädd att jag ska ångra mig att jag sålde mig av sakerna men samtidigt ångra att jag inte sålde dom,shit allså detta var mycke svårare än vad jag trodde.Vad fan vi gör så här i stället lägger upp bilder så får jag se om det finns några som nappar kanske.



Vit vinter Jacka som bara har hängt inne i garderoben,vet inte varför jag har köpt den.Vill inte ha vit jacka när den ändå kommer bli skitig av hunden.

Använd några gånger men denna vet jag inte om jag vill behålla eller sälja ännu.vad tycker ni?

Olika Modeller av skärp

1 kommentarer

Kommentera

Publiceras ej