Alla behöver lite egen tid

6kommentarer

Det betyder inte att ens pojkvänn eller hund betyder mindre för det,utan alla behöver ha en egen tid någon gång.Det är viktigt att inte glömma bort sig själv och Få ladda batterierna.Nu ikväll myser jag med tända ljus och te och till det äter jag en kebab,så har jag passat på att måla mina naglar och så är ansiktsmasken på nu också.Sitter och väntar på att  jag ska få ta bort anskitsmaken så jag kan sätta på någon bra film.Lägga runt en filt runt mig och dricka mitt goda te .Är ute efter en romantisk film för mig,Tips på några bra?fotmassage har jag med gjort på mig själv:)

6 kommentarer

Emily

16 Sep 2010 00:02

åh vad mysigt! Jag blir avunddsjuk. Men det där är fotmasker, inte till ansiktet haha :D

Emily

16 Sep 2010 00:06

haha jag gjorde med så en gång! :)

CLASSY - UNG BLIVANDE MAMMA!

16 Sep 2010 01:08

Härligt! Yes han ska heta Milo :)

Majki

16 Sep 2010 07:29

Du verkar ha haft en mysig och avslappnande kväll, va skönt! :)

Emily

16 Sep 2010 10:11

haha, ja nu kan han spela fotboll! han leker alltid med fotbollen så det blir nog en liten fotbollsunge! :D

Zorgis & Me

16 Sep 2010 12:18

Du har så rätt, man behöver verkligen lite egen tid ibland!



Ha det gott

Anne

Kommentera

Publiceras ej