27 september

1kommentarer

God Morgon gott folk,hoppas att ni har sovit gott.Jag sov så himmla skönt tills jag vart väckt av arbetskillarna utanför.Orkade inte byta om för att gå ut med hunden,så pyjamasen fick vara med ut till promenaden.Shit allså så het jag kände mig när jag gick runt med min pyjamas med julgranar på mitt ute bland alla skolbarn.Har precis käkat frukosten bestod av kaffe och 2 st mackor med avokado på,det var länge sen jag hade avokado hemma så nu passade jag på att äta det till frukost medans jag hade det hemma.Om jag kanske ska ta och byta om så jag kan gå till affären och handla lite skit till mig själv,kanske inte så smart att gå till affären med pyjamasen.


Så här såg jag ut i morse

Mina älskade efter länktade mackor:)

1 kommentarer

lovisa

27 Sep 2010 10:33

sv: AHHA ja! första klunken var god men sen ba, njaaaae. usch :P

Kommentera

Publiceras ej