17 september

2kommentarer

Sitter här och gäspar för fullt. Min kropp hänger inte riktigt med i det jag har tänkt mig att göra.Gud vilken jobbig natt jag har haft,vart inte mycke sömn för min del.Jimmie tog hela sängen för sig själv och la sig över mig hela tiden med sina ben,får panik så jag flyttar honom men lika fort är han där igen.Jag tröttnade när jag märkte att det inte hjälper så mycke att flytta honom så jag gick in gästrumet och la mig i stället.Nu sitter man här och dricker kaffe och gäspar för fullt.Jag skulle lätt kuna gå och lägga mig igen,men risken är att jag sover bort hela dagen så jag skiter i att lägga mig igen.Trodde att jag skulle vakna till liv lite bättre när jag var ute med hunden men det vart nästan värre.Ja vi får väl se vad denna dagen har att bjuda på.Vill passa på att välkomna mina nya läsaren också :)


Så här känner jag mig just nu

2 kommentarer

Emily

17 Sep 2010 11:57

haha stackars :(

Emily

17 Sep 2010 11:58

Nejnej, rosa ponny av plast springer jättefort

Kommentera

Publiceras ej