11 september

6kommentarer

God morgon gott folk sovit gott?Det har jag gjort fram tills Jimmie kom i morse och börja dra i mina ben.Nu sitter jag här med mitt goda kaffe i lungnet.Strax ska jag klä på mig för att gå ut med  hunden som ligger och sover fortfarande.Blir att åka ut till landet och fortsätta  med huset bla att måla,vi kunde aldrig måla i går eftersom att det spöregnade hela dagen.Men vid13-14 kommer pappa med familjen och hjälper oss att måla:)


Har ni inget att göra så tycker jag att ni ska kolla in denna videon.Det är min Lillasyster som har spelat in den och skulle sjunga hade hon tänkt,men hennes lilla söta son Joel ville också vara med och sjunga med mamma.Kolla vet ja,man kan inte låta bli att bli kär i lillen när han sätter i gång.ha en bra

6 kommentarer

Emily

11 Sep 2010 12:53

synd att ni inte kunde måla igår. AW va söt du är som visar videon på mig :p haha :D <3

|| mannen som kan prata om hundar ||

11 Sep 2010 17:03

Någon skön sömn blev det inte här precis - dels hade jag glömt att stänga av väckarklockan (04.00), och sen så skulle vi upp tidigt för att sticka iväg och snickra på min sambos hus :)



Sv: Ja, sånt här slår hårt mot en familj. Skönt att ni skonades för den förlusten!



Ha en fin kväll!

Wiilow [foto tankar känslor]

12 Sep 2010 00:06

Hej!



Kikar in här då jag såg din kommentar hon mannen som pratar om hundar.

Ville bara säga att det jag hitills läst i din blogg är intressant.



Kram till dig

JESSI FOX

12 Sep 2010 11:39

Tjena bruttan! En vinnare är dragen.. Blev det du?? Om inte så har du iaf fått en fetingrabatt på din nästa beställning ;)

anneli mendez

12 Sep 2010 12:06

Fin blogg du har!



Vad tycker du om min? Lämna gärna

en komentar om vad du tycker om min

blogg :)

http://annelimendez.blogg.se :)

lucke

12 Sep 2010 12:10

Hej på dig! Planer för dagen? :)

Kommentera

Publiceras ej