Vi väntar på lillebror

0kommentarer

Ska vakna och skicka ett mess att vi kan komma och hämta upp honom.Han var nog ute i går så han får inte köra bil så därför får vi hämta upp honom.Han ska följa med oss ut till landet och hjälpa till att snickra med sånt jag inte kan.Min lillebror är en ängel som ställer upp att hjälpa till fast han är bakis.Åt andra sidan är alla mina småsyskon änglar som har erbjudit sig till att hjälpa till med något.Men eftersom att Lillasyster emily har en son att tänka på så vill jag inte be henne om hjälp,vi är ju där en hel dag och det är för kallt för hennes son att hänga med ut.Hennes kille jobbar så mycke så han kan ju inte ta Joel.Men hon får gärna hjälpa till nästa år med trädgården:)Min Lillasyster Maggie har hjälpt till lite i sommras med det hon kan.Mina andra små syskon har jag inte så mycke kontakt med plus dom är inte så gammla så dom kan göra något.Men dom ska inte heller behöva göra något eftersom det är vi som har kommit på att renovera/bygga ut huset.



Lillebror jag väntar på-

Kommentera

Publiceras ej