vart på lägenhetsvisning

2kommentarer

Hejsan kom precis hem har vart i väg med min bästvän Towe och kollat på en jätte fin lägenhet.Nej det är inte jag som ska flytta,utan följde med min vän som stöd och för lite råd.Vi båda vart kära i lägenheten,jätte mysig etta med fina färger och en duschkabin.Kände dirket att denna lägenheten skulle passa min vän utan tvekan.Har ni vart med om att så fort ni kommer in i lägenheten så får du en helt underbar känsla i kroppen som käns bra?Det är inte ofta jag tycker om lägenheterna jag kollar på i hop med mina vänner,så chockad vart jag verkligen och det vart min vän med.Nu håller jag tummarna på att hon får den för det är hon verkligen värd.

2 kommentarer

Toooää

05 Oct 2010 22:18

JAG ÄR KÄÄÄÄÄR <3



tack för att du följde med =)

emily

06 Oct 2010 08:42

vart ligger den då? en etta? :)

Kommentera

Publiceras ej