Vad ska jag köpa i present?

2kommentarer

Har ingen aning om vad man ska köpa för present till Jimmie som fyller 22 år på onsdag.Jag är bland dom som har lite kass fantasi vad det gäller presenter till killar,dessutom så måste jag också köpa en present till Simon som fyller år på lördag.Ja det hade nog vart lite lättare om det bara var till en kille man skulle handla åt men nu måste jag köpa till 2 st,vilket gör det dubbelt så svårare.Jag behöver all hjälp jag kan få,vad köper man åt killar?Jag behöver hjälp med förslag inte bara ett utan några stycken förslag.



bilden är lånad av google!

2 kommentarer

Emily

04 Oct 2010 12:55

har ingen aning. En ny keps till jimmie kanske? Eller typ nått nytt skal till hans telefon, nån snygg tändare typ.

Micki

05 Oct 2010 09:46

Tyvärr har jag inget bra förslag alls.. Presenter till killar är så svårt!

Kommentera

Publiceras ej