Ta hand om dig själv bättre

2kommentarer

Man kan se energin i kroppen som en bank.Ju mer energi vi satsar på oss själva,desto mer kan vi använda av vår kapacitet.Det innebär att vi både kan ge och få mer tillbaka av våra närmaste.Och kanske är det just detta som är den största källan till glädje,tillfredsställelse och god hälsa.Man blir bara svag av att inte använda sin styrka.Man får mer styrka av att äta och dricka som man ska och med tillräckligt mycke sömn.Jag kan inte direkt påstå att jag har mycke styrka i kroppen just nu eftersom att jag inte har sovit som man borde göra,ätit har jag inte heller gjort som man borde göra för att må bra.Varför har jag inte tagit bättre hand om mig själv dom senaste dagarna är min fråga till mig själv.Den frågan kan bara jag svara på och ingen annan.Ja det beror väl på att jag inte kan sova på nätterna för att jag har allt för mycke tankar som snurrar runt i skallen.

2 kommentarer

Alexandra - vadfanskajagheta

15 Oct 2010 13:35

sv. superkul att du är med i dagens blogg :D

jag är själv med i en tävling och skulle behöva din hjälp. Det tar bara en sekund.. det går att röst EN GÅNG PER DAG! Skulle du kunna rösta på min outfit här? klicka på länken och sen på rösta. Det skulle vara guld värt. Kram

http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=403&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE

Alexandra - vadfanskajagheta

15 Oct 2010 14:02

sv: hihi ja minns inte riktigt någon hemsida på internet hmm kolla på mina shoppingtips i kategorier det ska stå där :)



föresten jag är med i en tävling och skulle behöva din hjälp. Det tar bara en sekund.. Skulle du kunna rösta på min outfit här? klicka på länken och sen på rösta. Det skulle vara guld värt. Kram

http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=403&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE

Kommentera

Publiceras ej