stor skillnad på trädgården

3kommentarer

 Det är en stor skillnad i trädgården nu mot vad den såg ut när vi köpte huset.När vi köpte huset förra året så var trädgården i igenväxt med bara massa ogräs och skit,den såg inte trevlig ut i huvudtaget.Jag kände dirket att vi behövde göra något åt trädgården så kunde den bara inte se ut.Så jag satte genast igång med att rensa och gräva i trädgården.Och nu ser trädgården mycke trevligare ut mot vad den gjorde tidigare,dock inte klar med trädgården utan för lägga ner mer tid på den nästa år.Men jag har i allfall hunnit med att plantera lite olika blommor och satt runt sten runt rabatten.Idag har jag rensat lite ogräs som började växa lite här och där.


Så här tråkig och igenväxt var den  innan.

Nu efter att jag har jobbat med att rensa

3 kommentarer

Micki

12 Oct 2010 21:43

Va duktig du är :) Det blir ju jättefint

|| mannen som kan prata om hundar ||

13 Oct 2010 04:55

Jättefint! Sånt gör verkligen skillnad!

Själv har man inga gröna fingrar, men jag och sambon fixade till våra igenväxta rabatter på framsidan - och skillnaden blev enorm! :)



Sv: Tack! Hoppas att det blir lika bra i verkligenheten som jag föreställer mig det :)

Emily

13 Oct 2010 08:51

OJ VA SNYGGT!

Kommentera

Publiceras ej