Sista måndagen

2kommentarer

Idag är det sista måndagen jag sitter här hemma  för nästa måndag börjar jag jobba:)Just nu känns det bara skönt att få börja jobba igen.Men vi får se hur det känns sen när jag väl har börjat sätta i gång med jobbet.Nu ska jag inte jobba fullt tid utan det blir måndagr-onsdagar-fredagar till att börja med.Vem ska följa med till jobbet?Ju hunden ska få följa med mig om dagarna när jag jobbar.Det kommer säkert att kännas konstigt för både mig och hunden i början.Men bättre det än att skaffa dagmatte åt henne,jag tycker inte om attt lämna bort henne hos främligar.


2 kommentarer

|| mannen som kan prata om hundar ||

25 Oct 2010 16:03

Det är väl alltid skönt att återvända till jobbet, men jag ska själv försöka njuta av min ledighet denna veckan - trots att det är mycket att göra här hemma :P

emily

25 Oct 2010 16:57

Vad kul för dig att JObba!! :D

Kommentera

Publiceras ej