Mina kort har kommit

3kommentarer

Herre gud vilken snabb service Fuji har,beställde efter kort ganska så sent på söndags kvällen och dom kom i dag.Jag har inte kollat på korten ännu eftersom att jag har sovit rätt mycke idag.Har fortfarande feber som inte vill försvinna(får skylla mig själv lite som inte äter tabletter som tex alvedon) hoppas att feben är borta i morgon så jag kan lägga ner mer tid till hunden som kommer i kläm när jag är sjuk.Jimmie hade tydligen legat vaken hela natten då jag snarkade för fullt och svetstes som en gris sa han.Jag som aldrig annars snarkar(måste nog bero på att jag är genom förskyld)Nu ska jag sätta på mig yttekläderna och gå ut med hunden för sista gången för i kväll.


3 kommentarer

Anonym

19 Oct 2010 22:26

säg till om jag ska komma o hjälpa dig.. <3

emily

19 Oct 2010 22:27

de va ja som skrev nyss.. Vilken sida skull eja beställa kort från? Hur betalar man? Får man en lapp hem? Ser man hur mycket det kommer kosta direkt när man beställer? eller får man veta det när räkningen kommer hem? puss

EMILY

20 Oct 2010 09:01

Men asså jämt när ja sjunger så säger du " du kan bättre!" nej jag kan inte bättre, för då hade jag sjungit bättre? :p

Kommentera

Publiceras ej