Lyxfällan

2kommentarer

Sitter och kollar på Lyxfällan och undrar om  bruden spelar eller är det på riktigt?Hur i helvete kan man leva på det sättet som hon liver på utan någon som helst inkomst.0 i inkomst och 48tusen kr på 5 månader på  att köpa kläder och skor. Hon verkar inte heller ta allt på stort allvar utan skrattar nästan hela tiden.Vad fan till och med min lillebror som är 12 år tar hand om sina pengar bättre än henne.Jag undrar har hon inga föräldrar som kan säga åt henne eller sagt åt henne innan det har gått så här långt som det har gjort för henne.Denna bruden är inte ensam om att leva på tillgångar som man inte har råd med.Det finns rätt många storbloggaren som borde också söka till lyxfällan. snacka om att den flickan är långt ifrån att känna till verkligheten.Tyvärr tror jag att hon kommer att falla tillbaka tillsamma ruta och använda samma ruta igen när allt är betalt.Jag kanske är helt ute och cyklar nu,är det inte hon som är med i bartenderskolan också?



Bilden är lånad från Google.

2 kommentarer

emily

22 Oct 2010 11:47

Vi har ingen bror som är 12 :P Robin fyller 15 om en månad? haha :D

|| mannen som kan prata om hundar ||

22 Oct 2010 12:48

Ja, man undrar ibland om inte folket i lyxfällan spelar extra dumma för att få en chans att komma med.



Jag som jobbar och tjänar pengar har inte möjlighet att spendera vad hon spenderat!

Kommentera

Publiceras ej