Kranen är fixad

0kommentarer

Först så kommer det en man och knackar på min dörr och ska fixa kranen.Han går in till toan för att laga kranen men får en chock och undrar hur den hade suttit från första början,fick vissa honom hur den hade suttit innan den gick sönder.Han bara kollade på mig ett tag och var helt tyst efter ett tag säger han du måste skoja med mig?Nej den har suttit där jag lovar dig varför skulle jag skoja om en sådan sak svarade jag.Han bara är jag med i doldakamran eller?Vart har du lagt kamran?Nej absolut inte jag vill bara få min kran fixad inget annat.Han blir tyst ett tag igen och efter ett tag tänkade säger han att han måste gå ut och prata med din kollega som är utanför.Helt pösligt så kommer han tillbaka med 4st kollegor som går in i min lilla toalett.Medans 3 av killarna skrattar och 2 av dom står och tänker s tänker jag själv vad är det som är så roligt i gentligen?Men nu lyckades dom i allfall laga kranen.Dom berättade att det var fel kran som hade suttit där innan och undrade vad det var för pucko som hade gjort det jobbet.Så nu äntligen kan jag lägga mig i ett bad i gen.

Kommentera

Publiceras ej