Jag vill inte ta i eller se skiten!

3kommentarer

Jag vill bara ha bort den så fort som möjligt, gillar inte att se den längre.Jag menar själv klart dammsugaren vi har ute på landet.Jag älskar att dammsuga men denna har gjort att jag just nu hatar dammsuga och att se en gör mig bara galen.Jag har dammsugit både golv, väggar och tak 2 dagar i rad ute på landet och är helt slut i kroppen.Trodde aldrig att jag skulle bli klar med skiten,men nu är jag det tack och lov.Nu är det bara små saker kvar att riva ner sen är det bara att sätta i gång med att bygga nya väggar och golv och allt annat.Det var inte det lättaste att dammsuga när dammsugan bara bråkade med en hela jävla tiden,vart det inte stopp i den så vart påsen full,eller så var man för kort så man fick stå på en pall så man lyckades tappa balansen.Säger en sak aldrig aldrig mer att jag tänker dammsuga gammalt tak och gammla väggar där  spån är inblandad.


3 kommentarer

HANNA & JOZEFINE

03 Oct 2010 22:35

Idag smystartar våran nya blogg, så kika gärna in och var beredd: Snart drar vi igång på riktigt! :D

Lanah

03 Oct 2010 23:35

Tur att du blev klar till slut. :)

Laks

03 Oct 2010 23:50

Usch dammsuga e inge kul.. xD

sv: detsamma, trevlig helg alltså. Trots att det bara är 10 minuter kvar av den.. :P

Kommentera

Publiceras ej