Jag älskar att stå i köket

3kommentarer



Jag bara älskar att stå i köket och laga mat åt mig själv och till andra.Det jag gillar mest att göra är att göra experiment av maten.I band får jag bara fö mig att blanda i hop ingredienser och se hur det slutar.Idag fick jag för mig att prova på en ny wok + ris som vart hur god som helst,men lite stark vart den men god i allfall.Tänkte att jag skulle prova på att krydda den lite extra mycke och med lite nyare krydder än vad jag brukar göra.Jimmie åt så mycke av den att han  nästan började brinna i mun.Just nu har jag ett litet kök som jag inte trvis i så jätte mycke,men sen när huset är klart kommer jag att bo i köket.För där kommer det att vara mitt dröm kök:)

3 kommentarer

|| mannen som kan prata om hundar ||

18 Oct 2010 19:05

Jag är inte så förtjust i att laga mat, men det är ett nödvändigt ont. Man måste ju äta :P

Sandra

18 Oct 2010 22:10

Svar: Då var det ju ganska liknande raser i din hund. :) Tycker det är roligt att man ser så många lika hundar, även om det är blandraser!



Allt är bara fint med mig. :) Själv då?



Jag tycker förresten också jättemycket om att laga mat och att experimentera med nya ingredienser! Det är superspännande.

emily

18 Oct 2010 22:36

wow hur gör du bilderna sådär?

Kommentera

Publiceras ej