inspiration från H&M

4kommentarer


Har nu suttit och kollat runt på internet efter något nytt och i vanlig ordning fylls jag av inspiration från h&m.Detta är vad jag vart för älskad i.vill gärna beställa därifrån men har just nu inte råd att skicka efter en beställing på alla sakerna.Det innebär att jag måste bestäma mig för 3 av sakerna jag absolut vill ha där i från,vilket kommer att vara svårt.Jag är rädd över att jag kommer att ångra mig och att jag beställer fel storlek.Det händer inte så ofta att jag skickar i väg en beställing här på nätet eftersom jag har blivit så besviken den senaste tiden.Jag har heller inte fått mina grejor än som svärmor skickade en beställning åt mig i feb,Jag kan inte förklara hur besviken jag är som inte har fått dom ännu och när man ringer dom så svarar dom inte(nu menar jag inte h&) det är just av den anledningen jag inte vill bli besviken igen.Men jag tror inte att h&m skulle göra mig besviken.

4 kommentarer

Alexandra - Uppsalas största blogg

06 Oct 2010 01:13

sv: hihi tack :D nej jag hoppas det :D

emily

06 Oct 2010 08:51

asså drar du i dina bilder för att de ska bli större? För de ser helt utdragna ut

Emily

06 Oct 2010 10:50

nej h&M gar proffsig personal! inte som de där idioterna du beställt av, ja skulle inte ge dem ett jävla öre! Okej, skönt att hon fick lägenheten :)

anna

06 Oct 2010 11:54

skorna på bild2 och 3 tycker jag att du ska betälla. Jackan skulle passa dig mina åsikter :)

Kommentera

Publiceras ej