frågor att fördriva tiden med

0kommentarer

Namn:carolina

Födelsedag: den 12 december

År:1986

födelseort:Norrköping

Hårfärg:mörktbrunt

Ögonfärg:Bruna

syskon: storasyster Patricia sen är resten småsyskon.Emily,danne.maggie.victor,Robin,Jennifer och sist Nicolaz,

Mina intressen:Familjen,hundar,hästar,inreda hemmet,Kläder mm

Det roligaste skolämnet va:1-9:an var det matte sen i gymnasiet var det Svetsning.

Den bästafilmen jag har sätt:Kommer inte på finns allt för många bra filmer.

Idrottsgren jag är intresserad av: Räknas ridningen?

Den bästa boken jag har läst:Minns inte namnet på den just nu tyvärr

Person jag beundrar:Det är min lillasyster Emily om jag ska vara helt ärlig.Hon har alltid vart den som har testat på att göra saker innan jag har vågat.Nu är hon en helt underbar mamma och en helt underbar syster:)Sen så finns det så mycke mer att säga om just Emily men det skulle ta allt för lång tid att skriva ner allt om henne.

Den bästa låten jag vet: Har inget dirket bästa låten,lyssnar mest på spanskmusik.

Djur jag tycker om:Hundar.Hästar.Kanniner

Mitt favorit  teve-program:Våra bästa år

Den godaste maten jag vet: Hahaha min egna hemma gjorda mat.

Jag har avskyr mest:Folk som provocerar andra.Folk som går bakomryggen på en.Ljönger hatar jag mest av allt på denna jord.

Jag gillar mest:All kärlek som folk ger en

Min högsta önskan:Att vi blir klara med vårat hus,så vi kan flytta in och börja inreda:)

Kommentera

Publiceras ej