första panelen på

2kommentarer

Idag lyckades vi få på den första panelen runt huset,som skulle vara uppe redan förra veckan.Men eftersom vi inte har haft bra väder utan bara regn och åter regn så vart det försenat.Men nu är i allfall den första panelen uppe på huset,lager 2 av panelen sätter vi upp någon dag nästa vecka.Lägger mycket tid på underarbetet och 'r noga med  att sätta dom rätt så vi slipper börja om från början.Jag älskar färgen vi har valt till huset,ångar inte en sekund att vi valde just den färgen.Att färger påverkar oss är ingen hemlighet,vi sa redan från början att vi absolut inte vill ha  ett rötthus med vita knutar.Utan vi vill ha en färg som vi känner att det är just våran färg.Tyvärr lyckas jag inte få så bra kort på huset eftersom att byggnadsställningen är i vägen.


2 kommentarer

|| mannen som kan prata om hundar ||

03 Oct 2010 20:23

Det ser ju riktigt bra ut :) Kan tänka mig att ni längtar efter att få se det färdigt! :)



Sv: Det var inte jag som svetsade. Jag stod bakom kameran :P

Majki

04 Oct 2010 07:57

Det kommer att bli jättebra! :)

Kommentera

Publiceras ej