födelsedagsfest

1kommentarer

I lördags så hade vi födelsedagsfest här hemma för Jimmie och Simon som fyllde 22 år.Vi hade jätte trevligt med mycke snack och dricka.Vissa sjöng för fulla muggar när vi lyssnade på musik.Min lillebror Danne ville vara kvällens dj här hemma vilket han gärna fick vara.Folk fick lära känna nya folk här hemma och satte i gång att prata med varandra som om dom redan kände varandra från flera år tillbaka.Vi förfesta här hemma innan det var dags att gå ut till krogen verkligen en lyckad kväll.Lite bilder kommer från förfesten här hemma,bilder från krogen kommer lite senare under dagen.



Robin,Danne och Micke

jag och min älskade lillebror

min kusin Johanna med hennes kille Simon och min älskling Jimmie

sofia,jag och Jessica

Johanna och jag

Lillebror Danne

1 kommentarer

|| mannen som kan prata om hundar ||

11 Oct 2010 19:39

Härligt med fest :)



Sv: 5 kg i ryggsäcken är inte så mycket. Jag väntar med spänning på hur 20-25 kg kommer att kännas :P

Kommentera

Publiceras ej