Det går inte att duscha när

2kommentarer

Jag skulle behöva duscha av mig känner mig skitig,men kan inte göra det.Kan bero på att en blandare är trasig till duschen och det bara sprutar vatten över allt när jag sätter i gång vattnet.Jag ringde fel anmälan om detta i går morse och dom skulle komma och fixa den,men jag har inte sätt röken av dom ännu.I morse när Jimmie duschade innan han skulle till Jobbet  så lossnar hela skiten.Så nu får jag sitta här och vänta och vänta på att dom ska komma hitt och laga skiten.Gud vad skönt att man kan laga sina egna saker sen när vi flyttar ut till landet och inte behöva sitta och vänta på någon ska komma.Nu är frågan bara hur länge ska jag behöva vänta på att dom kommer och fixar den?


2 kommentarer

|| mannen som kan prata om hundar ||

13 Oct 2010 12:10

Jobbigt att inte kunna duscha! :S



Sv: Ja, jag hoppas det blir bra när det blir färdigt! :)

XOXO, LANAH

13 Oct 2010 17:21

Sv: Ja, längtar verkligen inte till vintern.

Kommentera

Publiceras ej