30 okt

0kommentarer

God morgon på er gott folk.Fy helvet* vad jag är trött och seg i kroppen idag.Sitter här med mitt morgonkaffe och försöker att bli människa på nytt.Vart lite sent i natt för min del och gick upp tdigt i morse inte bra.Kom hem vid00.30 från Towe som hållde på att flytta och självklart så ståäller man upp på att hjälpa sin vän med flytten och packa upp och ha sig.Hon var inte klar på långa vägar när jag gick där i från.Gud vad kläder och skor människan har.Hon som alltid gnäller att hon inte har några kläder att ha på sig eller skor när vi ska ut på krogen,det vissade sig att hon hade gott om båda sakerna.Har träningsvärk i bena efter allt spring i hennes trappa  upp och ner.Det blir en stor Omvändning för min del eftersom att jag bor längst ner och har bara 6 trappsteg upp till min lägenhet sen så ska man upp till Towe som bor längst upp.

Kommentera

Publiceras ej