3 fönster på sin rätta plats

1kommentarer

Jag tror nog att det svåraste är att mäta rätt när man ska sätta ditt fönsterna och samtidigt som man fryser så måste man vara helt inne i jobbet.Nu är i allfall dom 3 första fönsterna uppe på sin rätta plats för nedervåningen.Nu är det bara fönsterna kvar på övervåningen som sättas upp + fönsterna till utbyggnaden.Men eftersom vi inte har börjat med utbyggnaden kan vi inte sätta ditt fönsterna.Det har blivit lite Försening av bygget eftersom att jag har legat sjuk hela veckan,jimmie kan ju inte göra allt jobb själv.Men i helgen är planen att sätta upp fönsterna på övervåningen så det är klart.Jag har lärt mig rätt mycke under dessa månader under renoveringens/byggets gång.Jag trodde aldrig att jag skulle vara så duktig som jag har varit.Tyvärr hann det bli så mörkt ute så jag kunde inte ta kort på hur det ser utanför.Men bjuder på 3 bilder så länge.




första fönster uppe

andra fönstret uppe


1 kommentarer

emily

21 Oct 2010 16:56

guud va ni är duktiga! De kommer säkert bli såå fint!

Kommentera

Publiceras ej