Vad gör jag uppe redan?

1kommentarer

Nu undrar säkert ni vad jag gör uppe redan nu.Jag gick upp redan klockan 5 när klockan ringde.Sitter här med mitt kaffe och försöker att vakna till liv,men just nu känner jag mig mer död än levade.Men det kanske ändras så fort jag har fått duscha av mig och fått lite frukost i magen.Idag ska jag börja jobba och det är därför jag redan är uppe.Jag har inte bestämt mig ännu om jag ska ta en promenad ner till Resecentrum så hunden får rastas på vägen ner eller om det får bli spårvagnen ner.Vi får se hur det blir beror på hur länge jag får springa runt och leta efter hunden som gärna mer sov än att gå ut så här tidigt.

(bilden är lånad från google)

1 kommentarer

|| mannen som kan prata om hundar ||

01 Nov 2010 06:28

Mina gömmer sig aldrig när en tidig morgonpromenad vaknas!



Sv: Ja, jag hann med det mesta - men inte allt! Men jag är nöjd i alla fall :)

Kommentera

Publiceras ej