mys med en av hundarna på jobbet

2kommentarer

I går eftermidda när vi hade gjort allt som skulle göras på jobbet så tog vi ut en av hundarna som är redo för att omplaceras.Vi tänkte att han skulle få vara med oss när vi satt och fika.Han hade andra planer han ville sitta i mitt knä och mysa:)Hade jag inte haft hund hade jag lätt tagit hand om honom.Men eftersom att jag har hund går det inte eftersom han helst ska vara ensam hund ditt han ska flytta.Hoppas att han hittar ett bra hem som han förtjänar,så länge vi letar efter hem till honom så får han vara kvar hos oss på jobbet.

2 kommentarer

Emily

30 Nov 2010 21:41

Oj vilken stor hund!

Tack så mycket! men har inga nya bilder på mig så headern blev inte så bra :P haha

Alexandra - Uppsalas största blogg

01 Dec 2010 02:16

sv: jaha ja :) jag köpte mina på scorett :D

Kommentera

Publiceras ej