ingen ska inreda med julsaker här inte

0kommentarer

Medans alla andra ser emot att ta fram julsakerna och få inreda sina hem inför julen så tänker  jag inte alls inreda mitt hem i år med julsakerna som jag alltid har vart noga med alla andra år.Utan jag känner att jag vill ha lite annorlunda här hemma i år.Så nu tänker jag ta och inreda mitt sovrum med dom nya jätte fina påslakarna och gardinerna som jag köpte i går på Ullred.Jag menar bara för det är jul behöver man inte julpynta varje år man kan hoppa över det.Det finns ingen lag att man måste göra som alla andra,visst det kan vara rätt så mysigt att julpynta men i år känner jag verkligen inte för det.Jag kommer ändå inte att vara hemma i lägenheten så mycke.

Vad tycker ni om mina nya påslakan och gardiner?


Kommentera

Publiceras ej