En rolig dag på jobbet är avslutad

2kommentarer

Min älskade Stina<3


God kväll shit allså trodde jag skulle vara svin trött efter en dag på jobbet men ice sa Nicke.Idag har det inte vart något roligt väder ute bara regn och regn.Idag har jag fått köra häst och vagn för första gången i mitt liv och vad kul det var.Köra häst och vagn i spöregn kanske inte är så kul när man får in massa skit i munen och Lerig i hela ansiktet och folkblandet är fär för ta kort på oss men annars var det rätt så kul.
Precis när jag gick av vagn då  vart min häst  rädd för något och bralla i väg och jag håller i så gott jag kan i hästen och lyckades till slut få stopp på den.


Tydligen är det lätt skrämd och har dragit in i skogen flera gånger och jag är den första som har fått stopp på den.När vi väl fick ut alla hästarna i hagen igen så var det dags att gå upp till hundstallet och fixa med hundarna.Jag har blivit bästis med en av hundarna som är osäker och inte litar på folk riktigt.Jag och Johanna skulle släppa ut varsig hund i hundrasgården så dom fick leka av sig,fick slänga mig i gräsmattan eftersom att det var så halt av äckligt och hunden drog.Tänkte det är bättre om jag slänger mig i stället för att ramla och slå mig,hunden stannade och bara glode på mig och undrade säkert vad jag hållde på med.Jag tror att min hund har hittat en hanne hon är kär i på hunddagiset.

2 kommentarer

|| mannen som kan prata om hundar ||

04 Nov 2010 06:21

Häst och vagn låter häftigt - kanske något att ha som transportmedel till och från jobbet :P



Sv: Allt är bara fint här :)



Hoppas det är bra med er också!

emily

04 Nov 2010 21:28

Klockan tre skulle vi va där. Jennifer ringde och sa det idag.. Men kom då vid tre så ja hinner träffa dig för ja måste iväg vid 4 för ja ska på bio med victor.. <3

Kommentera

Publiceras ej