Det blev utgång igår kväll

1kommentarer

Det blev utgång igår kväll trots allt efter  tillräckligt mycket tjatat från min pojkvänns sida så gav jag med mig till slut.Jag hade igentligen ingen större lust att gå ut från början utan ville vara hemma och bara mysa.Det vart lite stressigt då jag var tvungen att få tag i hundvakt på 15 min innan folket skulle komma hitt.Men eftersom att jag har en sådan bra vän som Towe så ställde hon upp på att vara hundvakt.Kunde lämnat hunden hos svärmor men kände att jag inte ville göra det.Svärmors ena hund ska bara bråka med min hund hela tiden vilket slutar med att min hund inte vågar dricka vatten.När jag hade lämnat hunden kom folket hitt en efter en och vi hade rätt så trevligt.Det vart att ta spånkan ner till resecentrum för att gå till Otten.Väl inne på otten var det fullt med folk över allt.Men jag hade roligt fast jag inte var full,dansade nästan hela natten.







1 kommentarer

tooä

29 Nov 2010 05:48

Haha det är lungt. Kan jag så ställer jag upp :-)

Kommentera

Publiceras ej