Valborg firrade vi i Kimstad

0kommentarer



Grabbarna när vi sitter på pendeltåget mot Kimstad.


Jag och tessan på pendeltåget moT kimstad




Husvärden dansade med sin öl i handen.


Husvärden tvenkar om han ska öppna en till öl.

Jag och A skulle försöka se sura ut men det  inte så bra.

Roligaste var nog när vi skulle gå av pendeltåget i Kimstad,vi stog på fel sida och drog i dörren och  hade oss tills vi vände oss om och märkte att vi skulle av på andra sidan av dörren.Vart en lung,trevlig valborg med drickade,grillning tyvärr glömde jag att ta kort på resten av folket men några kort kom jag i håg att ta.Pendeltåget hem gick vid23.45 och vi hade 10 min på oss att vara vid station och det tar 20 min att gå ditt så vi fick springa allt vi bara kunde för vi inte skulle missa tåget hem.Jag tog av mig stövlarna och sprang barfota hela vägen,folk bara glode på oss mest på mig när vi kom fram till station.Vi hann precis fram så kom tåget.När vi kom in till stan så gick några hem,jag och 2 till drog vidare till en bar och satte oss ett tag tog en drick sen vidare för köpa mat.Vart en tidig kväll men det var ganska skönt att komma hem redan vid02.00.

Kommentera

Publiceras ej