myser med hunden i sängen

1kommentarer


God Morgon här var man uppe med tuppen i morse redan vid 6 tiden.Hunden och jag tog morgon promenaden runt Folkparken.Nu har vi bäddat ner oss i sängen igen och ligger och myser lite. Jag tycker att det är väldigt mysigt med hunden i sängen,Kan ligga och pilla och pyssla i timmar om vi hade haft tid.Nu tycker nog hunden att jag är tråkig som sitter vid datan för hon gick i väg och la sig mellan bena på mig. De negativa med att ha en hund i sängen är  nog denna årstid då Fästingarna sätter sig på djuren och dom kan krypa runt i sängen.Men jag brukar alltid kolla igenom hunden innan hon får komma och lägga sig hos mig i sängen. Nej om man ska fortsätta mysa en stund till innan man går upp från sängen för att äta frukost vilket jag inte har gjort ännu.

1 kommentarer

Henrik Olsson

08 May 2010 19:34

Det är härligt att mysa med vovvarna i sängen :)

Kommentera

Publiceras ej