Hittade snygga och billiga Sandaler

0kommentarer


Det är sommar och dags för sandaler,Leta fram efter mina sandaler som jag fick av min far då han vara i Chile men hittade dom inte hur mycke jag än letade efter dom.Dom måste ha fått egna ben och gått sin egna väg.Så jag passade  på att följa med grabbarna till ingelsta när dom ändå skulle ditt.Där hittade jag ett par snygga och billiga sandaler som fick följa med mig hem.Som jag skrev i förra inlägget är jag trött på att gå i mataffäer  och då menar jag själv klart inte andra kläd/skoraffäer utan bara mataffärer.Så skönt nu slipper jag leta efter ett par sandaler.Jag valde att köpa låga sandaler utan klack så jag kan ha dom på mig när jag ska gå en promenad med hunden.Förra året köpte jag ett par snygga svarta skor ed klack,När jag provade dom så satt dom jättre bra på mig men sen när jag skulle använda dom första gången på agustifestivalen så var dom försmå för mig.Tur att lillasyrran var snäll och ställde upp och byte skor med mig under den tiden vi gick runt marknaden.Provade att gå med dom skorna idag och det gick inte så bra typiskt kastat 600kr i sjön käns det som.Men Sandalerna är min rätta storlek och är rätt sköna att gå. Jag kommer att använda mina sandaler så mycke som det går så länge det inte regnar ute.Funderar på att köpa ett till par Sandaler,vet ni vart dom säljer några snygga kanske?

Kommentera

Publiceras ej