Tar tillbaka mitt liv

3kommentarer

Eftersom bakterierna  har styrt mitt liv dom senaste dagarna så  säger jag stopp nu.Jag tänker inte låta dom elaka bakterierna vinna. Hostan har nästan försvunnit helt hostar bara lite nu men halsen bråkar dock fortfarande med mig.Men i morgon så ska jag åka till ikea oh jag tänker inte bli stoppad av att ha ont i halsen eller så jag tänker leva mitt vanliga liv.Idag har  jag vart ute och gått en lång promenad med stina runt strömmen. När älskligen kom hem från jobbet så satte vi på en film och såg på tillsammans och hade det lite mysigt.Vi såg på Äntligen midsommar rätt så bra film för att vara en svenskfilm.Nej jag tänker inte ligga hemma något mer och tycka synd om mig själv utan det finns mycke värre saker att gräva ner sig för.bestämt mig för att bli nyttig också när jag ändå är på g jag har slutat röka och ska börja tänker mer på min kropp.Eller där ljög jag lite jag har rök 1 cig  nu i kväll.Men om vi säger så här i stället från att röka ett helt packet på en dag till att röka en så tycker jag att jag e duktig.Förra veckan rökte jag inte något måndag-torsdag men sen vart det att man rökte någon cig när man var ute på landet och solen var framme.Men i morgon e det en ny dag och då e det nya försök som gäller.Tänk så mycke bättre kroppen mår av att inte röka och hur mycke pengar man sparar som man kan göra något roligare av. Det är inte så att jag inte har råd att röka men man får en fräschare andedräkt på köpet.

 

3 kommentarer

Towsii

09 Mar 2010 06:39

duktig du är ! det här fixar du det är jag övertygad om ! <3

Kate

09 Mar 2010 06:54

Ha en trevlig dag!

maja

09 Mar 2010 07:16

gud va bra :)

hejar på dig!

Kommentera

Publiceras ej