Plocka upp efter hundarna.

2kommentarer

Jag var ute med hunden och joggade förut jag blir rent ut sagt flyg förbannad.Min hund lyckades trampa i hund skit så det var bara att bärra in henne till badkaret och bada av henne.Jag fick schamponera om henne 4 gånger.Jättetrevligt att gå runt i området och rasta sin hund och samtidigt trampa i deras  avkomma är mindre trevligt.Man måste ta upp hundbajset efter sin/sina hundar.Detta måste du som hundförare ta ansvar för.Hunden kan inte göra det själv vilket vi alla förstår.Tänk på att barn tycker om att plocka upp saker som ligger på marken och plocka in det i munen.Ska det vara så svårt att ta fram en hundbajspåse ur fickan och plocka upp skiten och slänga det i en papperskorg?Tydligen måste det vara så svårt eftersom folk inte tar upp skiten.Jag tar alltid upp efter min hund.Jag hoppas att dom som aldrig tar upp efter sina hundar själva kommer trampa i skiten en vacker dag och lära sig en stor läxa.Skulle jag se någon som inte plockar upp skiten ska jag personligen fråga om dom inte har någon påse får jag som svar det ska du skita i ,kommer  jag ta upp skiten och slänga i anskitet på personen i fråga,så ska vi se om det e lika roligt.Om någon tycker att detta verkar orimligt eller har andra syndpunikter så är ni mer än välkomna oc berätta detta för mig.Jag  skrev nyss ett längre inlägg men  dum som jag är lyckades jag ta bort det.Nu ska hunden och jag gå ut sista rundan och jag hoppas verkligen att vi slipper trampa i mer hundskit.Förresten ni tycker att det e trevligt med avförning under skorna kan lämna era adresser och telefonummer så kommer jag och lämnar skorna hos er.Eller ni som tycker att det e trevligt med avförning inomhus kan också lämna adress och lägenhetsnr så kommer jag och sätter mig och skiter i eran hall.

2 kommentarer

Anonym

22 Mar 2010 23:45

avkomma e bebisar. avföring mena du nog.. =/

Carro

23 Mar 2010 10:59

avföring bajs avkomma vad allt heter skiter jag i nu.

Kommentera

Publiceras ej