Trött på skvaller om vem som har legat med vem

1kommentarer

 Hur kommer det sig att folk ska lägga sig i vilka man har knullat med och inte kunllat med?Varför ska folk bry sig om det?Man får väl knulla  vem fan man vill utan att folk ska ta och lägga sig i.Shit allså har inte folk något annat för sig än att sprida massa med rykten och lägga sig i andras liv.Har ni så tråkigt att ni måste komma med skvaller om vilka man har vart med eller e det  bara avudsjuk som spökar i huvudet?Jag trodde att man hade något som heter privat liv men tydligen så har  jag fel.Den senaste tiden när jag har läst andras blogg så innehåller bloggarna bara skvaller om andras sex liv och allt annat möjligt.Min fråga är han folk inget nnat att skriva om?Som när jag läste jackie ferms blogg och någon hade kommenterat en bild om hennes naglar skulle vara så öckliga att man kunde tro att hon hade fingerpullat percis innan men vad fa har den presonen med det att göra?Om det skulle vara så att jackie hade fingerpullat precis innan e det väl för att hon var behov av det och inte något annat.Det är hennes naglar så varför än komma med en sån kommentar?Skulle någon komma och klga om mina naglar skulle jag lätt ta mina naglar och slänga ner hela mina naglar i käften på människan.Vad e det för fel på svenska folket så fort man gör något så vet hela svenska folket om det. jag skulle inte banga för att gå naken ute en hel dag vi föddes nakna så varför borde  man skämmas?Men risken är tyvärr stor att folk skulle ringa snuten oc jag skulle få böte.Jag har alltid gjort det jag tycker känns rätt fast folk inte har tyckt om det det är ju ändå jag som ska tycka om det jag gör och inte andra.Kan man inte acceptera mitt val så kan man gå och dränka sig elller dra åt skogen.Jag står för det jag tycker varför ljuga om  att jag inte gör det.När jag stör mig på en specell person säger jag det rakt ut.Jag brukr inte vara den som sitter och gömmer mig bakom en data skräm och skriver massa med skit om folk eller så men nu kan jag inte hålla mig längre för det finns en person jag stör mig på rätt mycke så jag kan inte hålla mig längre.Förra veckan började jag läsa kissies blogg eftersom alla mina vänner snackar om henne.Det första  jag la märke till är att det e synd om människan hon ser ju ut som hej komma hjälp som om hon var fast limad i hela ansiktet  shit allså går det att fixa till det?Nog bäst att jag slutar skriva nu så jag inte skriver något dumt.

1 kommentarer

Millah

02 Mar 2010 01:50

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

Kommentera

Publiceras ej