Trött efter Ridningen

1kommentarer

Shit så trött jag är i hela kroppen fick 1 timmes sömn i natt sen var det  bara att gå upp och åka till stallet och rida.Red stalles största häst Lica vi hade markarbete och jag lovar nästa gång jag ska rida henne blir det både spö och sporrar annars går det inte.Min ridlärare varnade mig om att jag skulle få jobba extra mycke idag eftersom jag inte hade några sporrar.Jag vet inte hur många gånger jag fick smälla till henne med spöt men hästen har ingen känsel i huvudtaget.Men jag lyckades i allafall få ner henne i form och få henne att galoppera.Gud hon hoppade över hinderna as högt trodde ärligt talat att jag skulle flyga av henne.Jag kommer i allafall sova skönt i natt.Nu sitter jag ochväntar på att klockan ska bli16 så jag kan börja tvätta.Jimmie åkte ut till landet med stina så jag får se när dom kommer hem så vi kan äta.Efter maten funderar jag på att vilamidda ett tag.Men det kommer säkert inte att gå då jag måste tvätta:(

1 kommentarer

PHOTONERDEN

21 Mar 2010 15:36

Har du ridit länge? :)

Kommentera

Publiceras ej