Klockan ringde 8 i morse

0kommentarer

Väckarklockan ringde vid8 i morse så det vara bara att gå upp.Såg att  syster hade skickat ett mess att hennes dotter e sjuk så det blir ingen körskola för hennes del så jag stannade också hemma.Allså hade jag gått upp i onödan men e man uppe redan så får man gå ut med hunden och äta lite frukost.Tänkte lägga mig i gen men gick inte att somna om fan också.Jimmie fick stanna hemma från jobbet idag också  då han fortfarande har feber.Men jag har vart duktig eftersom jag skulle till trafikskolan idag i gentligen men valde att stanna hemma så satt jag med teorin här hemma på datan i stället 2 timmar.Efter pluggadet så gick jag en promenad runt folkparken med hunden.Kom hem och Jimmie ville att vi skulle se på en film tillsammans vilket vi  sen gjorde.Hahaha jag undrar i fall min hund vet om att hon är hund  mer om detta tar jag och berättar i morgon e så trött nu så jag orkar inte att skriva mer god natt.

Kommentera

Publiceras ej