Helgen e fullbokad

0kommentarer

Shit allså hela denna helgen e fullbokad för min del vet inte hur länge sen det var jag hade så mycke att göra.Idag ska jag ner till kompisen ett tag tillsammans med jimmie och hunden ska följa med.I morgon ska jag upp tidigt och rida dressyrpass efter det ska jag gå en lång promenad med hunden.Sen vid16 tiden har jag tvättstugan vilket behövs då det var en vecka sen jag tvätta och nu e det mycke tvätt.På söndag ska jag på bio med min ena systerdotter Angelina och se klara som har
Premiärdatum: 2010-03-26  men jag har fått 2 st biobiljetter i för väg vissa  får ju se filmen innan och jag hade turen att få göra det och då tackar man inte nej.Efter bion ska jag lämna min systerdotter sen åka ut till landet.Vi ska töma huset så vi kan börja riva och renovera:)Så kommer min helg att se ut.Har ni några planer inför helgen?

Kommentera

Publiceras ej